donderdag 5 juli 2012

Winkeltje spelen / Playing store

Als je mij nu vraagt wat het allerfijnste is aan alleen nog maar bezig zijn met Kekke Koters....dan zeg ik volmondig de inspirerende omgeving! Ik heb 13 jaar van mijn leven doorgebracht op industrieterreinen en ik ben zo ontzettend blij dat ik daarvan verlost ben. Het dood je creativiteit en maakte mij niet vrolijk.

Als ik nu opsta kan ik heerlijk beginnen in mijn eigen werkkamer of ik ga naar de winkel 'Fladder en Beer' waar ik altijd welkom ben om te gaan zitten werken. Annelies de eigenaar van deze unieke winkel heeft mij vanaf het begin altijd zeer welkom geheten. En daardoor kan ik ipv tussen het beton in een mooi oud Leidsch pandje inspiratie opdoen en leuke mensen ontmoeten. Het zijn de kleine dingen die het doen. Absoluut!

"If you would ask me what is the best thing about being occupied with Kekke Koters fulltime....I will immediatly tell you, its the inspiring enviroment. I spent 13 years of my life in industrial area's and Im more then relieved that I do not have to go there every morning. It kills all creativity as far as Im concerned.

Now I can start my day in my own studio or I can go and work in the lovely store "Fladder en Beer" where I have felt welcome from day one. Instead of working between uninspiring concreet I can work in an old beautifull store in the centre of Leiden en meet lots of nice people. Live is great!"